Come on...breastfeed your baby!
   Assalamu'alaikum and Welcome to my blog



Friday, July 28, 2006
Selamat Datang
Assalammualaikum Semua.....

Akhirnya siap sudah blog yang aku khaskan utk tatapan semua ibu-ibu yang menyusukan badan anak2 mereka....pada yang tak bf tu pun dialukan2 untuk menjenguk ke blog ini....mungkin ada ilmu2 yang dapat kita dapat kongsi bersama dan berikan pendapat masing-masing.

Dalam blog ini insyallah akan aku coretkan pengalaman sepanjang aku menyusukan Thaqif (anak aku le).Moga2 dikuatkan semangat aku ini seperti ibu2 yang lain yang telah berjaya menyusukan anak mereka sehingga 2 thn..Moga2 impian aku ini termakbul...insyallah....Disamping tu juga blog ini akan aku coretkan juga cerita2 mengenai Thaqif sepanjang perkembangan dia membesar....macam2 nak cerita tu..harap2 kawan2 tak boring ekkk.....

Blog ini tercipta actually hasil dari aku cilok idea salah sorang kwn aku kat Susuibu.com .....Lovebaby..dia mmg terkenal kat lovebaby tu sebagai salah seorang ibu yang sentiasa memikirkan bagaimana yang membanyakkan production susu setiap hari..sekarang ni aku pun dah tergolong mcm tu jugak.....

So harap2 kwn yang membaca blog ini dapat berkongsi bersama apa jua tips,pandangan dan nasihat dapat kita kongsi bersama dunia penyusuan susu ibu ini.Sesungguhnya susu ibu ini tidak ternilai harganya dan tidak berada di pasaran untuk dibeli...Isnyallah aku percaya seorang ibu itu jika dia tahu , peka dan ada ilmu mengenai kebaikan susu ibu ini pasti dia akan berusaha untuk menyusukan anak-anak mereka....PRICELESS

Dengan titipan tadi jangan pulak kawan2 berfikir2 yang aku mengandaikan yang ibu2 yang tidak menyusukan anak dia tidak memberikan terbaik untuk anak mereka dan seolah2 apa yang aku tulis ini aku le ibu yang terbaik ,TIDAK SAMA SEKALI DAN JANGAN DISALAH ERTIKAN....kebenaran nya aku hanya nak berkongsi pengalaman bersama rakan2 yang lain diluarkan sana......

Akhir kata selamat membaca blog aku yang tak seberapa ini..Thanks pada Uda sebab design kan blog aku ni......cantik tu Uda...thanks a lot from me......

Selamat membaca dan memberi komen anda.............wassalam

* Susu ibu adalah yang terbaik *
posted by Echa Usman @ 2:47 PM  

Myself

Name:IbuThaqif
Home:Damansara

View my complete profile
Time

My Previous Post
Archives
MyShoutbox


    Name :
    Web URL :
    Message :

MyFavouriteSong


MyLinks
MyFriends
MyCounter
Powered by


BLOGGER

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

design oleh uDalah! hohoho